اس ام اس کده

اس ام اس های جدید

اس ام اس کده

اس ام اس های جدید

متن و اس ام اس جدید

  • ۰
  • ۰

http://www.smskade.ir/wp-content/uploads/2017/06/best-Cream-faiza-kenza.jpg

روش استفاده و نگهداری یا تهیه کرم های صورت

برخی عناصر محیطی مانند نور خورشید، آلودگی هوا و بیشتر واکنش های شیمیایی محیط باعث تیره شدن پوست در محیط های گوناگون می گردد. از این رو علاوه بر افرادی که پوستشان تیره می باشد حتی افرادی که پوستشان به صورت طبیعی روشن است باز هم سراغ کرم های سفید کننده می روند. لیکن بسیاری از افراد از عهده هزینه های سنگین این کرم ها برنیامده یا این که بسیاری اوقات اصلا به نتایج مطلوب و دلخواه خود نمی رسند.

در این پست، روش تهیه کرم های خانگی صورت را با هزینه کم با هم مرور خواهیم کرد. پیشنهاد میشود قبل از استفاده و تهیه از کرم های دیگری مانند کرم کنزه یا کرم فائزه هم استفاده کنید.
در این مطلب سه روش مختلف برای تهیه کرم خانگی به شما آموزش می دهیم، اگر می خواهید این کرم ها کاملا تاثیرگذار باشد باید طبق توضیحات و دقیق عمل نموده و اقدام به تهیه کرم ها کنید:
روش اول : نصف فنجان ماست ساده، عسل مرغوب ۱ قاشق چایخوری، آبلیمو(ترجیحا تازه) ۲ قاشق غذاخوری، بادام خام ۴ عدد (به صورت پودر دربیارید) و مقدار کمی زرد چوبه، را کاملا با هم مخلوط کنید و هر شب قبل از خواب صورت خود را شسته و خشک کنید و سپس این کرم را روی پوست خود بمالید و صبح بشویید.

روش دوم : ۱۰ قطره آبلیمو و مقدار کمی زردچوبه را با ۲ قاشق چایخوری آرد گندم مخلوط کرده و یک کرم سنگین تهیه خواهد شد. این کرم را مانند کرم فائزه هر شب روی صورت خود بمالید و صبح با آب و صابون بشویید. اگر پوست حساسی دارید آبلیمو را داخل این روش نکنید و بجای آن آب اضافه کنید.
روش سوم : کافیست ۱ فنجان آبلیمو را با ۱۵ قطره گلاب مخلوط کرده و یک توپ پنبه را داخل این محلول فرو ببرید و به صورت دورانی روی پوست خود بمالید و پس از ۱۵ دقیقه بشویید. این محلول را مانند کرم کنزه روزانه یک بار استفاده کنید. پس از مدتی شاهد آثار آن خواهید بود.

  • ۹۶/۰۳/۱۷
  • خرید رژ لب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی