اس ام اس کده

اس ام اس های جدید

اس ام اس کده

اس ام اس های جدید

متن و اس ام اس جدید

  • ۰
  • ۰

http://amozesh-khayati.ir/wp-content/uploads/2016/10/charkhayaty.jpg

راهنمای خرید بهترین چرخ خیاطی

با سلام. در این مطلب میخواهیم نحوه انتخاب چرخ خیاطی را در سایت آموزش های خیاطی خانم عمرانی به اشتراک بگذاریم. اگر میخواهید خیاط شوید و در خانه آموزش ببینید به یک چرخ خیاطی خانگی نیاز خواهید داشت. چرخ های خیاطی انواع و اقسام مختلفی و متفاوتی با کاربردهای گوناگون دارند از جمله چرخ خانگی، صنعتی، چرخ خیاط مسافرتی، چرخ میان دوز و سردوز، چرخ خیاطی مسافرتی بسیار کوچک است و معمولا فقط یک ردیف دوخت می زنند و با باطری یا شارژی کار میکنند. این چرخ مسافرتی برای دوخت درزهای پاره شده مناسب است. و شما می‌توانید آن را با ۲ یا ۳ رنگ نخ به مسافرت یا قرار‌های مهم با خود به همراه داشته باشد. ولی چرخ خیاطی صنعتی معمولا قیمت بالاتری از چرخ های خانگی داشته و در تولیدی ها و خیاطی های صنعتی کاربرد دارند. این چرخ ها از لحاظ دوخت و دوز امکانات بسیار زیادی دارند بدین ترتیب اگر می‌خواهید مزون بزنید، یا خیاطی را به عنوان حرفه خود برگزینید بهتر است از چرخ خیاطی صنعتی استفاده کنید. چرخ های خانگی با مارک های مختلف در بازار وجود دارند. پیشنهاد می شود چرخی را انتخاب کنید که حداقل قطعات داخلی اش فلزی باشد، به دلیل اینکه این چرخ ها خیلی بیشتر عمر می کند و کارکرد بهتری خواهند داشت.

چرخ خیاطی سر دوز، برای پاک دوزی و جلوگیری از ریش شدن لبه های پارچه کاربرد دارد. معمولا برخی از چرخ های سردوز امکانات دیگری را هم شامل میشوند. به عنوان نمونه پولک دوزی، مهره دوزی، نـــواردوزی، قیطون دوزی، مرواریددوزی و… چرخ خیاطی میان دوز، وسط پارچه و نه لبه پارچه دوخت می زند و پاک دوزی می کند. در نتیجه دوخت آن بسیار تمیز است و بیشتر برای تیشرت ها و لباس هایی کاربرد دارد که لازم است همزمان روی پارچه آنها هم پاک دوزی و هم دوخت صورت گیرد.

سوالات خود را در مورد انتخاب چرخ خیاطی در ادامه همین مطلب بپرسید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی